Forum Liga Counter Strike 1.6 Strona Gwna


FAQ Szukaj Uytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
osad między zębami z przodu i w pozostałych, a także w b

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Liga Counter Strike 1.6 Strona Gwna -> Aktualnoci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Juukla


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 767
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 23:57, 08 Kwi 2014    Temat postu: osad między zębami z przodu i w pozostałych, a także w b

Dostałam również listę rzeczy do spakowania i w sumie tyle...
[link widoczny dla zalogowanych]
Będę sobie tu pisała o swoich sukcesach i porażkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie mimo strachu i opowieści, jakie to jest okropne to było ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dynie ziemniaki marchewke krolika i indyka juz mu gotuje macie jeszcze jakies menu ?? [link widoczny dla zalogowanych] Poznaj przyczyny powstawania kamienia nazębnego >>>
Podłaczona byłam do niej przez jakieś 6 dni, potem zaczęto podawać mi morfine w tabletkach wraz z innymi lekami przeciwbołowymi, byłam na tych lekach rok. ja tam byłam kiedyś na oczyszczaniu twarzy i było ok. tego się pozbyć ja mieszkam w stanach i mam zielona karte ale nabyta poprzez zlozona petycje mojej tesciowej czekalismy na wyjazd szesc lat Mam pytanie odnośnie tabletek dopochowowych Gynalgin. [link widoczny dla zalogowanych]
wszystko wymieszać i polać tłuszczem ,który został z wytopinego boczku Ze powiem jej ze mam dobre oceny pomagam jej co dziennie i za to na urodziny powinna mi pozwolic na tego kolczyka bo bardzo na niego pracowalam Moze podam go do sadu o plagiat??? Mój facet kupił wszystkie dostępne na rynku (wtedy, czyli 5 lat temu) preparaty mające zwalczyć potwory: ja czekam na jodowanie i od miesiąca jestem bez hormonów. Julita Ja wolałabym miec wakacje w spodniach niz wakacje w długim rekawie.
taaa małe jest piekne.....
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam was dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
A przecież każda z nas chce rodzić po ludzku i mieć ten komfort psychiczny, że jak coś się będzie działo z dzieckiem to lekarze zrobią cesarkę i nie bedą czekać do końca, bo przecież natura tak wyposażyła kobietę, że powinna rodzić sama.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomozcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Liczę każdy grosz, ale jeśli mam się meczyc bez pracy, to może warto zainwestować... jadlam przed kompem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To co wy kontrolujecie, ja p oprostu obserwuję jako nieswoje.
kurcze mi lekarz nic nie mówił o żadnych badaniach prenatalnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko im te łapska wystawały.. [link widoczny dla zalogowanych] dzieki za odpowiedz
jesli mozna chcialabym sie przylaczyc do waszej dyskusji, przeczytalam prawie caly watek i uwazam ze jestescie naprawde dzielne pozdrawiam was wszystki serdecznie. Moje dwie koleżanki miały taki przypadek i mają zdrowe dzieci. [link widoczny dla zalogowanych] Jest to oszukiwanie samego siebie. Otuż to,otuż to [link widoczny dla zalogowanych]
Chętnie doradzę i powiem Wam jak takie włosy potem pielęgnować nie jest trudne, ale trzeba znać tajniki i odpowiednie sposoby. [link widoczny dla zalogowanych] Podziwiam za odwage Ja tez wierze ze kiedys mi sie uda wyjsc z tego na zawsze, ale czasami brakuje mi tej wiary... i jak tu nie zwariować???? Dała bym sobie poprawić chyba wszystko, ale nie usta. myślę, że gdyby uczyniła to na samym początku tej rozmowy to ten wywiad potoczyłby się zupełnie inaczej i to ona mogłaby triumfować, a nie Cejrowski Maxx
[link widoczny dla zalogowanych]
Miłego dnia wszystkim!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W końcu paznokieć zrobił mi się biały - tak jakby był \martwy\ - piszę w cudzysłowiu, bo przecież paznokcie raczej nie żyją - ale wyglądał bardzo dziwnie.
Wtedy czekac sie chyba nie da...
[link widoczny dla zalogowanych]

Do Sunshine7777 - jakbys sie tam wybrała to napisz tez jakie są ceny tych produktów i jak bardzo sa w stanie zamaskowac blizny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj ostatni dzień, bo schudłam za duzo, dzisiaj waga - 61 kg, to o 7 kg mniej przez 9 dni, bardzo dużo schudłam w obwodach, ale nie mam żadnych rozstepów ani nic takiego, skóra się ładnie skórczyła, mimo że nie uzywam żadnych kosmetyków, jedynie wody.
tak,tak ale wczesniej nie miał farbowanych hhheee;p moja sasiadka daje wode utleniona i tez ma piękne blond włosy!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

4 - nie wiem [link widoczny dla zalogowanych] Przepraszam ale tak jest.
Hej tez bym chciała info o tym kursie w Elite warto? powoli zaczynam o nim myslec jak o zacofanym idiocie. Mam straszny problem z wrastającym paznokciem. Robiłam ćwiczenia przez 5 dni.. http://www.youtube.com/watch?v=L0U9DtQxf9M&fe ature=related [link widoczny dla zalogowanych]
nosi sie to co się chcę. ja mialam operacje w klinice Orłowskiego w warszawie , w dzien matki! Chciałem powiedzieć, że większość potrzebnych informacji o toksoplazmozie znajdziecie na stronie: Wczoraj z moich chłopakiem był sex miałam czwarty dzień cyklu od drugiego dnia cyklu biorę tabletki anty (pierwszy miesiąc) wszedł z początku bez gumki nie było wytrysku w środku, tylko na zewnątrz. najgorsze jest to ze jem wszystko i ciagle szukam czegos do jedzenia , to jest straszne!! Teraz na meridii chudnę. we wrzesniu kładę się znów do szpitala na scyntygrafię całego ciała, żeby zobaczyć co sie dzieje i czy wszystko jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przed Bożym Narodzeniem byłam u fryzjera.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Skonczyl studia, robi doktorat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

stevie wonder- i just call to say i love you
[link widoczny dla zalogowanych]
Obsługa miła, zawsze chętnie doradzi,a co ważne mają indywidualne podejście do klienta. SUPER...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Choć czasami jak mięśnie się napną to i kijem nie wepchniesz... [link widoczny dla zalogowanych] p.s.
Ale moja koleżanka zawsze chodzi na Szewską, od x czasu i ma włosy r e w e l a c y j ne. Nic się na to nie poradzi. ja mieszkam w stanach i mam zielona karte ale nabyta poprzez zlozona petycje mojej tesciowej czekalismy na wyjazd szesc lat ona niestety tak ma....nie bez powodu fajny Gonera sie z nia rozwiodl.... Gdy ręce opuściłam zdawało mi się, że coś jest nie tak, choć jeszcze nie czułam bólu. [link widoczny dla zalogowanych]
Chcę kupić trencz i nie wiem który wybrać kolor: Dzięki temu makaron poprawia nastrój co ma duże znaczenie w czasie uciążliwej diety odchudzającej. sorry chcialam powiedziec, ze sie na to NIE pisze Do recklesss beznadzieja 4. Na głód pomaga wypicie kilku łyżek bardzo zimnej wody.
[link widoczny dla zalogowanych]
Siema.
[link widoczny dla zalogowanych]
******@-----------@
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora

Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Liga Counter Strike 1.6 Strona Gwna -> Aktualnoci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin