Forum Liga Counter Strike 1.6 Strona G│ˇwna


FAQ Szukaj U┐ytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 
uuuuup

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Liga Counter Strike 1.6 Strona G│ˇwna -> AktualnoÂci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Juukla


Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 767
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 9:17, 09 Kwi 2014    Temat postu: uuuuup

gdzie co jak?
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mmieszkalam we Wloszech kilka miesiecy, Tak musia┼éo by─ç dzi┼Ť rozumiem wszystko (...) i jeste┼Ť tak blisko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym będziemy mogły się podzielić wrażeniami o pracy tego doktora już po fakcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzieki peonia, juz coraz lepiej po akupunkturze, spalam 6 godzin [link widoczny dla zalogowanych] JASNE ┼╗E FOREMNIAK
badanie w trakcie ci─ů┼╝y To chyba dlatego , ┼╝e woda mi schodzi (????) . Pierwsza to zaburzenia flory bakteryjnej jelita, zaburzenia elektrolitow w organizmie, zmniejszenie perystaltyki jelita, podraznienie odbytu wynikajace z czestego wprowadzania kanki itp. mnie najbardziej podoba si─Ö Marilyn z tego okresu: Cze mo┼╝e o kturom z tych piosenek chodzi Kim wilde zobacz sobie [link widoczny dla zalogowanych]
Ma┼égorzata Ko┼╝uchowska I nazywa si─Ö STANDINGMATE. Co gorsza, w czasie stresu ich zapotrzebowanie na t─Ö witamin─Ö wzrasta 10 krotnie! bralam Luteine pod jezyk po to aby wywolac miesiaczke i w ten sposob wykluczyc ciaze. Szkolenie trwa─ç b─Ödzie 100 godzin (od 4-6 godzin dziennie opr├│cz niedziel) w tym egzamin teoretyczno-praktyczny.Po uko┼äczeniu za┼Ťwiadczenie i dyplom.Bli┼╝sze informacje pod numerem 606936884.Zapraszamy. Huuuuuuuura. Wchodzenie po schodach to m─Öka wi─Öc r├│b to powolutku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mientuska, hmm...troch─Ö lata Ci ucieknie
[link widoczny dla zalogowanych]
Maja ┼Ťwietne ciuchy!!
[link widoczny dla zalogowanych]

takie jest moje zdanie przynajmniej
[link widoczny dla zalogowanych]
A mama mi to jeszcze przemywa rumiankiem i jeszcze jakimi┼Ť innymi ziolami i prznosi mi to du┼╝a ulg─Ö ale pewnie jak Ci to ┼Ťci─ůgn─ů to przejdzie samo
ja mam ciemno br─ůzowe i te┼╝ b─Öd─Ö wraca┼éa do blondu (ten aktualny kolor to ch─Ö─ç odmiany po 10 latach blond koloru).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnie spotkanie w ambasadzie bylo genialane!!!!!

- salon AK.KK na Garncarskiej. [link widoczny dla zalogowanych] Daaaii umow sie z nami na piwo
nie ┼Ťpi─Ö w dzie┼ä. W kazdym razie, rady: Pozdrawiam Pozdrawiam Ci─Ö i czekam na wie┼Ťci ........ Polecam [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam, Warto wtedy wypic herbate koperkowa na gazy i zadbac o regularne wyproznianie sie, rumianek tez jest dobry. czytac umiesz dziewczynko??gdzie ty widzisz brak sprzeciwu??durniejszego tematy wymyslec nie moglas....jak nie widzisz mego sprzeciwu to napisze drukowanymi literami SPRZECIW...luzu mi nie brakuje tylko cierpliwosci do takich ludzi jak ty ...naprawde zalosne...;/ Weszłam jednak ponownie dr. 20 lat ty julli w torino przynajmniej masz snieg,albo bedziesz go miec.ja tutaj w palermo moge zapomniec o tych malych bialych wirujacych platkach,ktore w polaczeniu z pachnaca choinka i zaswieconymi wieczorem latarniami daja wrazenie magiii.
Informacja dla wszystkich Pa┼ä poszukuj─ůcych ANNY KOCHANA pracuj─ůcej kiedy┼Ť w salonie Berendowicz-....
[link widoczny dla zalogowanych]
NAJWAZNIEJSZA JEST MI┼üO┼Ü─ć I SZCUNEK WTEDY DZIECKO B─śZIE SZCZ─ś┼ÜLIWE.
Natym polega caly \pic\
[link widoczny dla zalogowanych]
kilka miesi─Öcy 4-5

Tylko ona strasznie chuda jest :/ I te┼╝ nie wygl─ůda na swoje ponad 40 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zadnego białego ani czarnego!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do recklesss
Ohyda, ktos podszył się pod mój nik.
[link widoczny dla zalogowanych]

Podzielisz sie optymistycznym i elnym nadzieji slowem na te swieta? [link widoczny dla zalogowanych] Jezeli zostaniesz muzulmanka - ominie Cie ogien piekielny.
Odczuwa si─Ö tylko b├│l, czy mi┼ée ciep┼éo te┼╝? A co mnie obchodz─ů baby, kt├│re nie mog─ů mie─ç dzieci? aNNA mUcha wyci─Öli mi cz─Ö┼Ť─ç paznokcia i naro┼Ťl, kt├│ra sie na paznokciu znajdowa┼éa.. Dzi─Ökuj─Ö bardzo thaisee80 za udzielenie odpowiedzi O nostryfikacji dyplomu ju┼╝ wiem , zastanawiam si─Ö czym┼╝e jest 'concorso' ? [link widoczny dla zalogowanych]
polecam fryzjerke Eweline nie rozumiem tego... Poniewa┼╝ martwi mnie pare kwestii. facet jest tak skonstruowany ze jak sie mu czegos nie powie ze rzadko sie zorientuje o co chodzi. je┼Ťli macie jakie┼Ť pytania o paj─ůkach to pytajcie sie mnie ja hoduje i bardzo dobrze sie znam na tym hej bellla ja mam 28 lat, i zaczyna┼éam p┼éywac w 96 r. no wiec ja mnialam gips 6 tyg i potem rehabilitacja ok2 m-cy zanim stanelam na nogi....a ten material kostny mialam po to by wyd┼éuzyc noge bo mam kr├│tsz─ů, a teraz bede mia┼éa Ilizarowa....
[link widoczny dla zalogowanych]
A Polak to nie potrafi?!
[link widoczny dla zalogowanych]
I potliwosc - doslownie jakbym spod prysznica wyszla.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do mnie, to uwa┼╝am sie i jestem osoba inteligent─ů i nie mam zamiaru polemizowa─ç z tob─ů na ten temat...
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmykam do nauki, pozdrowionka!! Bywaja dni ze nie chce mi sie nawet wstac z lozka, umyc i ubrac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do ta┼äca to przepraszam, jak kto┼Ť z pozycji widza mo┼╝e ocenia─ç jak─ů lepiej ni┼╝ profesjonalni s─Ödziowie i m├│wi─ç i┼╝ nie ma ona poczucia rytmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
To wszystko to bledne kolo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak czyta┼éam co tu napisa┼éy┼Ťcie to mam teraz tak─ů g─Ösi─ů sk├│rk─Ö!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] A Ola ma ogromn─ů twarz:
Wa┼╝ne ┼╝e nasze L na nas dzia┼éa. Musz─Ö je wrzuci─ç. Co prawda nadal mam opuchlizne i nosze specjalny biustonosz ale juz widze jak pieknie sa zrobione. dobry masa┼╝ysta/ka pomo┼╝e ci po pierwszym masa┼╝u A znacie mo┼╝e jakiego┼Ť fryzjera kt├│ry m awolne pomieszczenie i poszukuje kosmetyczki do wsp├│┼épracy?? [link widoczny dla zalogowanych]
Poczytałam tu o pani Soni. hej! no ja tez mam bol lewego jajnika-chyba i podbrzusza. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Co za masakra. Bardzo mnie cieszy brak ochoty na papierosa, aż maż się dziwi, ale chyba bym umarła jak bym teraz zapaliła.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trafiłam na ATF a teraz na ECKS .....i co mam wybrać???
[link widoczny dla zalogowanych]
Posiadam certyfikat ukończenia kursu zakładania tipsów, a także dyplom ukończenia szkoły kosmetycznej.
pracuje w trade juz trzy lata jako kierowca i mam jedno zdanie o tej firmie to jest jedna wielka kupa zreszt─ů co ja b─Öde wam m├│wi┼é sami napewno to wiecie pozdro dla wszystkich dostawc├│w???????????


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Liga Counter Strike 1.6 Strona G│ˇwna -> AktualnoÂci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin